Oferta Zajmiemy się całym procesem od początku do końca.
1
Strategia środowiska pracy
i wnikliwa analiza potrzeb
i wnikliwa analiza potrzeb
2
Projekt funkcjonalny
i projekt wystroju
i projekt wystroju
3
Prace wykończeniowe
i aranżacyjne w lokalu
i aranżacyjne w lokalu
4
Meble, dekoracje,
przeprowadzka i szkolenia
przeprowadzka i szkolenia
Jeśli czujesz, że Twoje biuro nie spełnia już swojej roli, a wystrój nie odpowiada oczekiwaniom,
skorzystaj z eksperckiej wiedzy o oddziaływaniu przestrzeni na człowieka.
Wiemy jak stworzyć nowoczesne i przyjazne miejsce pracy.
ETAP
Organizacja środowiska pracy poprzez diagnozę, strategię i wdrożenie.
Cel etapu
Przygotowanie diagnozy i wspólne wypracowanie strategii. Przeprowadzenie wdrożenia. Wsparcie w zarządzaniu zmianą. Szkolenie menadżerów i pracowników.
- 1 Przeprowadzamy diagnozę - chodzi o zrozumienie organizacji w warstwie formalnej i nieformalnej.
- 2 Przeprowadzamy warsztaty z osobami kluczowymi w Państwa organizacji.
- 3 Przygotowujemy, uzgadniamy z Państwem i przeprowadzamy ankietę wszystkich pracowników.
- 4 Przeprowadzamy wywiady z managerami jednostek organizacyjnych o zbliżonej strukturze procesów.
- 5 Analizujemy dane z ankiet, systemów i dostarczone przez managerów, określamy model pracy i obliczamy liczbę i rodzaj miejsc dla poszczególnych procesów..
- 6 Współtworzymy strategię - generalny pomysł na model pracy, zasady funkcjonowania biura, komunikację zmiany,
- 7 Przeprowadzamy wdrożenie z zakresie fizycznego miejsca pracy- space plan, koncepcję wystroju, fit-out, nadzory, dostawy.
- 8 Adresujemy wyzwania w zakresie kompetencji miękkich, zarządzania, społecznych aspektów pracy- coaching, szkolenia dla menadżerów, wdrożenie pracowników w nowe środowisko pracy.
Rezultat
Raport z diagnozy.
Strategia- generalny pomysł i rekomendacje jak optymalnie zorganizować pracę w biurze.
Mapa funkcjonalna i wytyczne do space planu.
Zapotrzebowanie na powierzchnię.
Szkolenia dla menadżerów jak zarządzać zespołem rozproszonym.
Komunikacja zarządzania zmianą.
Korzyści
dla klienta
dla klienta
Otrzymują Państwo wsparcie w zakresie budowania strategii środowiska pracy. Uzyskują obiektywną i rzetelną analizę procesów realizowanych w biurze przez pracowników oraz konkretne wytyczne dotyczące docelowego modelu pracy. Umożliwia to menadżerom zarządzanie w modelu rozproszonym.
Dlaczego
my?
my?
Posiadamy zespół doświadczonych ekspertów, który dogłębnie diagnozuje potrzeby i problemy, prowadząc profesjonalne badania oparte na sprawdzonej metodyce, a następnie rekomenduje konkretne rozwiązania, optymalnie, dopasowane do indywidualnych potrzeb.
ETAP
Najem powierzchni
Cel etapu
Najem nowej powierzchni lub korzystne przedłużenie umowy najmu.
- 1 Wspólnie z Państwem określamy szczegółowe wymagania dotyczące nowej powierzchni.
- 2 Analizujemy rynek pod kątem dostępności powierzchni biurowej spełniającej Państwa wymagania, przedstawiamy rekomendację wraz ze strategią negocjacyjną.
- 3 Wspieramy w procesie planowania biura w wybranych budynkach oraz przy oszacowaniu całkowitych kosztów potencjalnej relokacji/renegocjacji.
- 4 Przeprowadzamy negocjacje z właścicielami wybranych budynków mające na celu podpisanie umowy najmu w jednej z przedstawionych opcji.
- 5 Opcjonalnie: renegocjujemy warunki kontynuacji umowy najmu z dotychczasowym wynajmującym.
Rezultat
Podpisana umowa najmu lub aneks na korzystnych warunkach.
Korzyści
dla klienta
dla klienta
Dostają Państwo przefiltrowaną listę, i pełne wsparcie w wyborze optymalnego biura. Pomoc w negocjacjach korzystnych warunków uwzględniających nie tylko stawkę czynszu, ale również całkowity koszt relokacji.
Dlaczego
my?
my?
Znamy rynek nieruchomości biurowych i chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Uważnie słuchamy wytycznych, przeprowadzamy rzetelny audyt potrzeb i rekomendujemy trafnie dopasowane lokalizacje i powierzchnie. Reprezentujemy interesy strony Najemcy.
ETAP
Projekt funkcjonalny
Cel etapu
Przygotowanie space planu na podstawie
otrzymanych rzutów budynku i wytycznych ile
jakich miejsc do jakich funkcji.
- 1 Przygotowujemy rzuty powierzchni w odpowiedniej skali, z niezbędnymi plikami.
- 2 Omawiamy szczegółowo z Państwem wytyczne oparte o analizę środowiska pracy.
- 3 Projektujemy optymalny podział pomieszczeń i stref w oparciu o wytyczne, uwzględniającego wymagania ppoż. i BHP oraz instalacje i możliwości/ograniczenia budynku.
- 4 Rozplanowujemy funkcje do poszczególnych stref.
- 5 Rozmieszczamy układ funkcjonalny wyposażenia meblowego.
Rezultat
Rzut powierzchni z podziałem na pomieszczenia, z ustawieniem mebli oraz informacjami o wymiarach pomieszczeń.
Korzyści
dla klienta
dla klienta
Dzięki optymalnie wykorzystanej powierzchni biura,
nie będziecie Państwo płacili za niepotrzebne metry
kwadratowe. Poprzez rozwiązania funkcjonalne
dostosowane do realizowanych zadań i procesów
zwiększą Państwo efektywność i przyjemność z pracy.
Uwzględnienie zasad ergonomii i spełnienie norm BHP
i ppoż. zapewni bezpieczeństwo ludzi i bezcenny spokój.
Dlaczego
my?
my?
Posiadamy zespół profesjonalistów, działamy według norm, potrafimy zadać trafne pytania, rozmawiamy
o trudnościach i wyzwaniach, do skutku tworzymy
optymalny plan, współpracujemy tworząc optymalny plan.
ETAP
Projekt wystroju wnętrz
Cel etapu
Przygotowanie projektu wystroju wnętrz.
- 1 Warsztatowo określamy cel, co chcą Państwo osiągnąć poprzez zmianę lokalizacji powierzchni.
- 2 Wypracowujemy wspólnie założenia - jaki charakter mają mieć wnętrza, jakie wywoływać emocje i uczucia.
- 3 Wypracowujemy założenia - jak wnętrza mają oddziaływać na zmysły: jakie kolory, faktury i kształty.
- 4 Warsztatowo wspólnie z Państwem przygotowujemy moodboardy.
- 5 Przygotowujemy model 3d i pracujemy na nim wspólnie z Państwem dopracowując wszystkie szczegóły.
- 6 Dobieramy wykładziny i posadzki (kolorystyka, rodzaj, projekt ułożenia).
- 7 Dobieramy kolorystykę ścian, sufitów.
- 8 Przygotowujemy rysunki techniczne mebli do zabudowy.
- 9 Dobieramy elementy dekoracyjne.
- 10 Dobieramy kolorystykę, materiałów, mebli – zestawiamy całościowo.
- 11 Przygotowujemy wytyczne do projektu wykonawczego.
- 12 Opracowujemy specyfikację jakościowo-ilościową produktów do zamówienia.
Rezultat
Projekt koncepcyjny wystroju w formie prezentacji
lub widoków lub modelu 3d. Specyfikacje materiałowe
ilościowe i jakościowe oraz kosztorysy wyposażenia.
Korzyści
dla klienta
dla klienta
Stworzą Państwo unikalny wystrój biura, które wzmacnia
zamierzony wizerunek firmy, motywuje pracowników
do pracy w biurze, wyzwala kreatywność, buduje kulturę
organizacyjną i ducha zespołu. Otrzymacie Państwo
profesjonalne wsparcie podczas podejmowania setek
trudnych decyzji, z których każda może zdecydować
o końcowym efekcie. Unikniecie błędów i pomyłek,
które mogą być bardzo kosztowne.
Dlaczego
my?
my?
Od 30 lat specjalizujemy się tylko w biurach, znamy
trendy, mody, innowacyjne rozwiązania, jesteśmy
na bieżąco. Ambicją naszych architektów jest tworzyć
niepowtarzalne biura, które oddają ducha Państwa
organizacji. Korzystamy z nowoczesnych technologi
pozwalających na zwizualizowanie przyszłego biura
w modelu 3d.
ETAP
Projekty branżowe
Cel etapu
Wytyczne do projektów branżowych
lub przygotowanie branżowych projektów
wykonawczych.
- 1 Przygotowujemy wytyczne i szkice przedstawiające rozmieszczenie np: lamp, florboxów, rozwinięcia ścian, układ podłóg, sufitów, zapotrzebowanie wod.-kan.itp., pozwalające na przygotowanie szczegółowych projektów branżowych przez branżystów.
- 2 Projekt wentylacji: Schematy wentylacji, lista urządzeń oraz rozwiązań materiałowych.
- 3 Projekt elektryczny: oświetlenia, instalacji nisko prądowych, instalacji elektrycznych.
- 4 Projekt instalacji sanitarnych (łazienki+ kuchnia+ coffee point).
- 5 Uzgodnienia: ppoż., BHP i Sanepidu.
Rezultat
Szkice przedstawiające rozmieszczenie:
lamp, florboxów, rozwinięcia ścian, układ podłóg,
sufitów, zapotrzebowanie wod.-kan.
Korzyści
dla klienta
dla klienta
Otrzymują Państwo dobre wytyczne i projekty
wykonawcze, które zapewniają sprawną realizację
kosztownych robót budowlanych i efekt finalny
zgodny z projektem. To również bezpieczeństwo
i spełnienie wszystkich wymaganych prawem norm
i przepisów.
Dlaczego
my?
my?
Nasz zespół tworzy zrozumiałe i czytelne wytyczne,
które ułatwiają realizację prac zgodną z projektem.
Nasze projekty przygotowuje doświadczony zespół
branżystów, który zrealizował z sukcesem setki projektów.
ETAP
Fitout
Cel etapu
Realizacja prac wykończeniowych.
Realizujemy wg projektu wykonawczego:
- 1 Sufity podwieszane.
- 2 Ściany Gipsowo-Kartonowe.
- 3 Malowanie.
- 4 Podłogi podniesione.
- 5 Wykładziny.
- 6 Drzwi.
- 7 Kuchnie.
- 8 Podłogi.
- 9 Toalety.
- 10 Oświetlenie.
- 11 Włączniki i gniazda.
- 12 HVAC (wentylacja, ogrzewanie, klimatyzacja).
- 13 Instalacje sanitarne.
- 14 Systemy SAP / DSO (instalacje ppoż.)
- 15 Kontrolę dostępu.
Rezultat
Wykonanie prac remontowo-budowlanych
wg. projektu wykonawczego zgodnie z założonym
harmonogramem.
Korzyści
dla klienta
dla klienta
Powierzając jednej firmie projekt i jego kompleksową
realizację unikacie Państwo typowego zrzucania
odpowiedzialności przez wykonawców na inną ekipę.
Sprawdzona firma fitoutowa, to sprawna realizacja
prac wykończeniowych wg. projektu zgodnie
z terminem i w założonym budżecie.
Dlaczego
my?
my?
Zaprojektowaną przestrzeń biurową wykonujemy z sprawdzonymi wykonawcami, specjalizującymi się w przestrzeniach biurowych. Jeżeli mają Państwo ekipę z budynku, wtedy z nią współpracujemy.
ETAP
Wyposażenie
Cel etapu
Wyposażenie: meblowe, AV oraz elementy dekoracyjne,
spacebrandingu i wayfindingu, technologia do rezerwacji
zasobów.
- 1 Odbieramy powierzchnię od budynku.
- 2 Rekomendujemy produkty i dostawców.
- 3 Zbieramy wyceny i negocjujemy.
- 4 Zamawiamy wyposażenie i wszystkie elementy dekoracyjne.
- 5 Koordynujemy realizację dostaw i montażu wyposażenia meblowego, elementów dekoracyjnych, zieleni, etc.
- 6 Przeprowadzamy odbiory.
- 7 Obsługujemy ewentualne reklamacje.
Rezultat
Wyposażenie "pod klucz".
Korzyści
dla klienta
dla klienta
Rozwiązania produktowe, które godzą ze sobą wysoką
jakość, estetykę, harmonogramy i budżet.
Dlaczego
my?
my?
Potrafimy skoordynować wybór rozwiązań od wielu
dostawców, doradzimy optymalnie do budżetu,
mamy w portfolio dostęp do ponad 50 polskich
producentów wyposażenia, artykułów dekoracyjnych.
ETAP
Przeprowadzka
Cel etapu
Rzeczy w "nowym" miejscu.
- 1 Dostarczamy kartony do pakowania dokumentacji oraz drobnego wyposażenia biura.
- 2 Przesyłamy materiały instruktażowe.
- 3 Zapewniamy zespół doświadczonych pracowników do obsługi przeprowadzki.
- 4 Pakujemy sprzęt komputerowy przy użyciu odpowiednich materiałów.
- 5 Demontujemy meble w zależności od potrzeb.
- 6 Koordynujemy załadunek wyposażenia biura na auto przeprowadzkowe.
- 7 Transportujemy do miejsca docelowego.
- 8 Rozładowujemy i rozstawiamy mienie zgodnie z planami nowej aranżacji.
- 9 Rozpakowujemy sprzęt komputerowy.
- 10 Montujemy meble wcześniej zdemontowane.
- 11 Odbieramy kartony po rozpakowaniu się przez Państwa pracowników.
- 12 Ubezpieczamy mienie podczas trwania całej realizacji usługi.
Rezultat
Dostarczenie powierzonych rzeczy całych
i kompletnych, w ustalonym czasie.
Korzyści
dla klienta
dla klienta
Pomożemy Państwu bezboleśnie i szybko przenieść się
pod nowy adres. Mają Państwo pewność, że wszystko się
ułoży tak, jak Państwo zaplanowali.
Dlaczego
my?
my?
Zapewniamy zespół doświadczonych pracowników,
którzy nie boją się ambitnych wyzwań. Zanim
przystąpimy do realizacji zlecenia starannie
przygotowujemy jego przebieg.
ETAP
Employer branding. Szkolenia z zakresu kompetencji miękkich, zarządzania, agile, organizacji idealnego środowiska pracy.
Cel etapu
Wykorzystanie pełnego potencjału firmy i talentów pracowników. Planowanie działań budujących i wzmacnających markę pracodawcy.
- 1 Analiza Employer Value Proposition- elementy wyróżniające markę, misja, wizja, wartości
- 2 Employer branding wewnętrzny. Skupia się na stworzeniu wyjątkowego środowiska pracy, przyjaznej atmosfery pracy.
- 3 Employer branding zewnętrzny. Działania skierowane głównie do potencjalnych pracowników.
- 4 Rozwijamy menadżerów. „Motywowanie i wywieranie wpływu w zespole hybrydowym”
- 5 Wspieramy procesy zarządcze. „Nowoczesne zarządzanie zespołami z wykorzystaniem metodyk zwinnych Management 3.0”
- 6 Szkolimy z wykorzystania wyposażenia, AV, obsługi aplikacji do rezerwacji zasobów. „Efektywne wykorzystywanie narzędzi i przestrzeni w pracy zespołowej”
- 7 Wspieramy przeprowadzanie zmian w organizacji. Warsztat facylitowany „Wypracowanie strategii komunikacji zmiany”.
- 8 Wpływamy na zarządzanie poczuciem dobrostanu pracownika. "Ergo-coaching", "Poprawa jakości życia zawodowego w kontekście zdrowia".
Rezultat
Analiza EVP, plan wzmacniania i komunikowania wartości, strategia EB, zmotywowany zespół.
Korzyści
dla klienta
dla klienta
Państwa menedżerowie otrzymują wsparcie
w przeprowadzeniu działań employer brandingowych. W przeprowadzeniu pracowników przez zmianę, w nowoczesnym zarządzaniu zespołami, w dbaniu o więzi z firmą i dobrostan współpracowników.
Pracownicy rozwijają swoje talenty, wzrasta satysfakcja i zaangażowanie.
To pozwala pozytywnie wpłynąć na fizyczny, mentalny i emocjonalny stan każdej osoby.
Firma może w pełni wzmocnić potencjał całej organizacji i być wyróżniającym się pracodawcą z mocną marką.
Dlaczego
my?
my?
Wierzymy w długoterminowe relacje.
Zależy nam na tym, aby użytkownicy
w pełni wykorzystali możliwości fizycznego biura i idealnego miejsca pracy.
Aby współpraca na wszystkich poziomach wspierała osiąganie celów biznesowych i rozwój Państwa organizacji jako mocnej marki pracodawcy.
STWÓRZ Z NAMI SWOJE IDEALNE BIUROUmów się z naszym doradcą lub/i projektantem
Umów się na wstępną analizę.
Już podczas pierwszej rozmowy dowiesz się, jak możemy Cię
wesprzeć w zaprojektowaniu, w zmianie lub reorganizacji biura.
Zadzwoń teraz
Na numer
+48 662 268 214
Napisz do nas mail
Na adres biuro@helikon.pl
skontaktujemy się z Tobą
Umów się na konsultację ze specjalistą
Wybierz dogodny
dla Ciebie termin