Oferta Zajmiemy się całym procesem od początku do końca.

1
Audyt organizacji pracy
i wnikliwa analiza potrzeb
2
Projekt funkcjonalny
i projekt wystroju
3
Prace wykończeniowe
i aranżacyjne w lokalu
4
Meble, dekoracje,
przeprowadzka i adaptacja

Jeśli czujesz, że Twoje biuro nie spełnia już swojej roli, a wystrój nie odpowiada oczekiwaniom,
skorzystaj z eksperckiej wiedzy o oddziaływaniu przestrzeni na człowieka.
Wiemy jak stworzyć nowoczesne i przyjazne miejsce pracy.

ETAP Analiza i organizacja środowiska pracy
Etap Analiza prawdziwych potrzeb
Cel etapu
Przygotowanie wytycznych do wprowadzenia optymalnego modelu pracy i wytycznych do spaceplanu (ile jakich miejsc do jakich funkcji).
  • 1 Przeprowadzamy warsztaty z osobami kluczowymi w Państwa organizacji.
  • 2 Obserwujemy sposób i procent wykorzystania powierzchni.
  • 3 Przygotowujemy, uzgadniamy z Państwem i przeprowadzamy ankietę wszystkich pracowników.
  • 4 Przeprowadzamy wywiady z managerami jednostek organizacyjnych o zbliżonej strukturze procesów.
  • 5 Analizujemy dane z ankiet i dostarczone przez managerów jednostek organizacyjnych, określamy model pracy i obliczamy liczbę i rodzaj miejsc dla poszczególnych procesów..
  • 6 Badamy powiązania i zależności między działami.
  • 7 Przygotowujemy mapę funkcjonalną w formie grafu z zaznaczonymi wymaganymi przestrzeniami, ich wielkością i powiązaniami między nimi.
  • 8 Przekazujemy raport - zbiór rekomendacji jak zorganizować pracę w biurze.
Rezultat
Raport z badania i rekomendacje jak optymalnie zorganizować pracę w biurze. Mapa funkcjonalna i wytyczne do spaceplanu. Zapotrzebowanie na powierzchnię.
Korzyści
dla klienta
Otrzymują Państwo obiektywną i rzetelną analizę procesów realizowanych w biurze przez pracowników oraz konkretne wytyczne dotyczące docelowego biura, Umożliwia to pracownikom, realizację ich celów.
Dlaczego
my?
Posiadamy zespół doświadczonych ekspertów, który dogłębnie diagnozuje potrzeby i problemy, prowadząc profesjonalne badania oparte na sprawdzonej metodyce, a następnie rekomenduje konkretne rozwiązania, optymalnie, dopasowane do indywidualnych potrzeb.
ETAP Najem powierzchni
Etap Najem powierzchni
Cel etapu
Najem nowej powierzchni lub korzystne przedłużenie umowy najmu.
  • 1 Wspólnie z Państwem określamy szczegółowe wymagania dotyczące nowej powierzchni.
  • 2 Analizujemy rynek pod kątem dostępności powierzchni biurowej spełniającej Państwa wymagania, przedstawiamy rekomendację wraz ze strategią negocjacyjną.
  • 3 Wspieramy w procesie planowania biura w wybranych budynkach oraz przy oszacowaniu całkowitych kosztów potencjalnej relokacji/renegocjacji.
  • 4 Przeprowadzamy negocjacje z właścicielami wybranych budynków mające na celu podpisanie umowy najmu w jednej z przedstawionych opcji.
  • 5 Opcjonalnie: renegocjujemy warunki kontynuacji umowy najmu z dotychczasowym wynajmującym.
Rezultat
Podpisana umowa najmu lub aneks na korzystnych warunkach.
Korzyści
dla klienta
Dostają Państwo przefiltrowaną listę, i pełne wsparcie w wyborze optymalnego biura. Pomoc w negocjacjach korzystnych warunków uwzględniających nie tylko stawkę czynszu, ale również całkowity koszt relokacji.
Dlaczego
my?
Znamy rynek nieruchomości biurowych i chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Uważnie słuchamy wytycznych, przeprowadzamy rzetelny audyt potrzeb i rekomendujemy trafnie dopasowane lokalizacje i powierzchnie. Reprezentujemy interesy strony Najemcy.
ETAP Projekt funkcjonalny
Etap Projekt funkcjonalny
Cel etapu
Przygotowanie space planu na podstawie otrzymanych rzutów budynku i wytycznych ile jakich miejsc do jakich funkcji.
  • 1 Przygotowujemy rzuty powierzchni w odpowiedniej skali, z niezbędnymi plikami.
  • 2 Omawiamy szczegółowo z Państwem wytyczne oparte o analizę środowiska pracy.
  • 3 Projektujemy optymalny podział pomieszczeń i stref w oparciu o wytyczne, uwzględniającego wymagania ppoż. i BHP oraz instalacje i możliwości/ograniczenia budynku.
  • 4 Rozplanowujemy funkcje do poszczególnych stref.
  • 5 Rozmieszczamy układ funkcjonalny wyposażenia meblowego.
Rezultat
Rzut powierzchni z podziałem na pomieszczenia, z ustawieniem mebli oraz informacjami o wymiarach pomieszczeń.
Korzyści
dla klienta
Dzięki optymalnie wykorzystanej powierzchni biura, nie będziecie Państwo płacili za niepotrzebne metry kwadratowe. Poprzez rozwiązania funkcjonalne dostosowane do realizowanych zadań i procesów zwiększą Państwo efektywność i przyjemność z pracy. Uwzględnienie zasad ergonomii i spełnienie norm BHP i ppoż. zapewni bezpieczeństwo ludzi i bezcenny spokój.
Dlaczego
my?
Posiadamy zespół profesjonalistów, działamy według norm, potrafimy zadać trafne pytania, rozmawiamy o trudnościach i wyzwaniach, do skutku tworzymy optymalny plan, współpracujemy tworząc optymalny plan.
ETAP Projekt wystroju wnętrz
Etap Projekt wystroju wnętrz
Cel etapu
Przygotowanie projektu wystroju wnętrz.
  • 1 Warsztatowo określamy cel, co chcą Państwo osiągnąć poprzez zmianę lokalizacji powierzchni.
  • 2 Wypracowujemy wspólnie założenia - jaki charakter mają mieć wnętrza, jakie wywoływać emocje i uczucia.
  • 3 Wypracowujemy założenia - jak wnętrza mają oddziaływać na zmysły: jakie kolory, faktury i kształty.
  • 4 Warsztatowo wspólnie z Państwem przygotowujemy moodboardy.
  • 5 Przygotowujemy model 3d i pracujemy na nim wspólnie z Państwem dopracowując wszystkie szczegóły.
  • 6 Dobieramy wykładziny i posadzki (kolorystyka, rodzaj, projekt ułożenia).
  • 7 Dobieramy kolorystykę ścian, sufitów.
  • 8 Przygotowujemy rysunki techniczne mebli do zabudowy.
  • 9 Dobieramy elementy dekoracyjne.
  • 10 Dobieramy kolorystykę, materiałów, mebli – zestawiamy całościowo.
  • 11 Przygotowujemy wytyczne do projektu wykonawczego.
  • 12 Opracowujemy specyfikację jakościowo-ilościową produktów do zamówienia.
Rezultat
Projekt koncepcyjny wystroju w formie prezentacji lub widoków lub modelu 3d. Specyfikacje materiałowe ilościowe i jakościowe oraz kosztorysy wyposażenia.
Korzyści
dla klienta
Stworzą Państwo unikalny wystrój biura, które wzmacnia zamierzony wizerunek firmy, motywuje pracowników do pracy w biurze, wyzwala kreatywność, buduje kulturę organizacyjną i ducha zespołu. Otrzymacie Państwo profesjonalne wsparcie podczas podejmowania setek trudnych decyzji, z których każda może zdecydować o końcowym efekcie. Unikniecie błędów i pomyłek, które mogą być bardzo kosztowne.
Dlaczego
my?
Od 30 lat specjalizujemy się tylko w biurach, znamy trendy, mody, innowacyjne rozwiązania, jesteśmy na bieżąco. Ambicją naszych architektów jest tworzyć niepowtarzalne biura, które oddają ducha Państwa organizacji. Korzystamy z nowoczesnych technologi pozwalających na zwizualizowanie przyszłego biura w modelu 3d.
ETAP Projekty branżowe
Etap Projekt branżowy (opcjonalnie)
Cel etapu
Wytyczne do projektów branżowych lub przygotowanie branżowych projektów wykonawczych.
  • 1 Przygotowujemy wytyczne i szkice przedstawiające rozmieszczenie np: lamp, florboxów, rozwinięcia ścian, układ podłóg, sufitów, zapotrzebowanie wod.-kan.itp., pozwalające na przygotowanie szczegółowych projektów branżowych przez branżystów.
  • 2 Projekt wentylacji: Schematy wentylacji, lista urządzeń oraz rozwiązań materiałowych.
  • 3 Projekt elektryczny: oświetlenia, instalacji nisko prądowych, instalacji elektrycznych.
  • 4 Projekt instalacji sanitarnych (łazienki+ kuchnia+ coffee point).
  • 5 Uzgodnienia: ppoż., BHP i Sanepidu.
Rezultat
Szkice przedstawiające rozmieszczenie: lamp, florboxów, rozwinięcia ścian, układ podłóg, sufitów, zapotrzebowanie wod.-kan.
Korzyści
dla klienta
Otrzymują Państwo dobre wytyczne i projekty wykonawcze, które zapewniają sprawną realizację kosztownych robót budowlanych i efekt finalny zgodny z projektem. To również bezpieczeństwo i spełnienie wszystkich wymaganych prawem norm i przepisów.
Dlaczego
my?
Nasz zespół tworzy zrozumiałe i czytelne wytyczne, które ułatwiają realizację prac zgodną z projektem. Nasze projekty przygotowuje doświadczony zespół branżystów, który zrealizował z sukcesem setki projektów.
ETAP Fitout
Etap Fit out lub nadzór wykończenia
Cel etapu
Realizacja prac wykończeniowych.

Realizujemy wg projektu wykonawczego:

  • 1 Sufity podwieszane.
  • 2 Ściany Gipsowo-Kartonowe.
  • 3 Malowanie.
  • 4 Podłogi podniesione.
  • 5 Wykładziny.
  • 6 Drzwi.
  • 7 Kuchnie.
  • 8 Podłogi.
  • 9 Toalety.
  • 10 Oświetlenie.
  • 11 Włączniki i gniazda.
  • 12 HVAC (wentylacja, ogrzewanie, klimatyzacja).
  • 13 Instalacje sanitarne.
  • 14 Systemy SAP / DSO (instalacje ppoż.)
  • 15 Kontrolę dostępu.
Rezultat
Wykonanie prac remontowo-budowlanych wg. projektu wykonawczego zgodnie z założonym harmonogramem.
Korzyści
dla klienta
Powierzając jednej firmie projekt i jego kompleksową realizację unikacie Państwo typowego zrzucania odpowiedzialności przez wykonawców na inną ekipę. Sprawdzona firma fitoutowa, to sprawna realizacja prac wykończeniowych wg. projektu zgodnie z terminem i w założonym budżecie.
Dlaczego
my?
Zaprojektowaną przestrzeń biurową wykonujemy z sprawdzonymi wykonawcami, specjalizującymi się w przestrzeniach biurowych. Jeżeli mają Państwo ekipę z budynku, wtedy z nią współpracujemy.
ETAP Wyposażenie
Etap Wyposażenie
Cel etapu
Wyposażenie: meblowe, AV oraz elementy dekoracyjne, spacebrandingu i wayfindingu, technologia do rezerwacji zasobów.
  • 1 Odbieramy powierzchnię od budynku.
  • 2 Rekomendujemy produkty i dostawców.
  • 3 Zbieramy wyceny i negocjujemy.
  • 4 Zamawiamy wyposażenie i wszystkie elementy dekoracyjne.
  • 5 Koordynujemy realizację dostaw i montażu wyposażenia meblowego, elementów dekoracyjnych, zieleni, etc.
  • 6 Przeprowadzamy odbiory.
  • 7 Obsługujemy ewentualne reklamacje.
Rezultat
Wyposażenie "pod klucz".
Korzyści
dla klienta
Rozwiązania produktowe, które godzą ze sobą wysoką jakość, estetykę, harmonogramy i budżet.
Dlaczego
my?
Potrafimy skoordynować wybór rozwiązań od wielu dostawców, doradzimy optymalnie do budżetu, mamy w portfolio dostęp do ponad 50 polskich producentów wyposażenia, artykułów dekoracyjnych.
ETAP Przeprowadzka
Etap Przeprowadzka
Cel etapu
Rzeczy w "nowym" miejscu.
  • 1 Dostarczamy kartony do pakowania dokumentacji oraz drobnego wyposażenia biura.
  • 2 Przesyłamy materiały instruktażowe.
  • 3 Zapewniamy zespół doświadczonych pracowników do obsługi przeprowadzki.
  • 4 Pakujemy sprzęt komputerowy przy użyciu odpowiednich materiałów.
  • 5 Demontujemy meble w zależności od potrzeb.
  • 6 Koordynujemy załadunek wyposażenia biura na auto przeprowadzkowe.
  • 7 Transportujemy do miejsca docelowego.
  • 8 Rozładowujemy i rozstawiamy mienie zgodnie z planami nowej aranżacji.
  • 9 Rozpakowujemy sprzęt komputerowy.
  • 10 Montujemy meble wcześniej zdemontowane.
  • 11 Odbieramy kartony po rozpakowaniu się przez Państwa pracowników.
  • 12 Ubezpieczamy mienie podczas trwania całej realizacji usługi.
Rezultat
Dostarczenie powierzonych rzeczy całych i kompletnych, w ustalonym czasie.
Korzyści
dla klienta
Pomożemy Państwu bezboleśnie i szybko przenieść się pod nowy adres. Mają Państwo pewność, że wszystko się ułoży tak, jak Państwo zaplanowali.
Dlaczego
my?
Zapewniamy zespół doświadczonych pracowników, którzy nie boją się ambitnych wyzwań. Zanim przystąpimy do realizacji zlecenia starannie przygotowujemy jego przebieg.
ETAP Wdrożenie do pracy w nowym biurze
Etap Adaptacja w nowym biurze
Cel etapu
Wykorzystanie pełnego potencjału nowego biura
  • 1 Przygotowujemy mapę wyjaśniającą funkcje przestrzeni.
  • 2 Przygotowujemy zasady korzystania z poszczególnych przestrzeni.
  • 3 Szkolimy ze "zdrowego siedzenia".
  • 4 Szkolimy z obsługi aplikacji do rezerwacji zasobów.
  • 5 Szkolimy z korzystania ze "zwinnych rozwiązań".
  • 6 Szkolimy z wykorzystania wyposażenia AV.
  • 7 Szkolimy z organizacji efektywnych spotkań.
  • 8 Na podstawie ankiet i warsztatów, z osobami zarządzającymi, określamy zakres koniecznych do przeprowadzenia szkoleń/coachingu. Oferta na szkolenia zostanie przygotowana po ich określeniu. Przykładowe tematy szkoleń: „Wprowadzenie zmian w organizacji”. Warsztat facylitowany „Wypracowanie strategii komunikacji zmiany”. „Zarządzanie i motywowanie zespołu hybrydowego”. „Efektywne wykorzystywanie narzędzi i przestrzeni w pracy zespołowej”. „Nowoczesne zarządzanie zespołami z wykorzystaniem metodyk zwinnych Management 3.0”.
Rezultat
Mapa biura, zasady korzystania z poszczególnych stref i sprzętów. Przeszkolony i wdrożony zespół.
Korzyści
dla klienta
Państwa menedżerowie otrzymują wsparcie w przeprowadzeniu pracowników przez zmianę. To pozwala w pełni wykorzystać potencjał całej inwestycji.
Dlaczego
my?
Nasza rola nie kończy się na odbiorze końcowym, ale zależy nam również na tym, aby użytkownicy w pełni wykorzystali nowe możliwości biura. Aby współpraca na wszystkich poziomach wspierała osiąganie celów biznesowych i rozwój Państwa organizacji.

STWÓRZ Z NAMI SWOJE BIUROUmów się z naszym doradcą

Umów się na wstępną analizę.
Już podczas pierwszej rozmowy dowiesz się, jak możemy Cię
wesprzeć w zmianie lub reorganizacji biura.

Zadzwoń teraz

Na numer
795 598 675

Napisz do nas mail

Na adres biuro@helikon.pl
skontaktujemy się z Tobą

Umów się na konsultację ze specjalistą

Wybierz dogodny
dla Ciebie termin