Zapytaliśmy naszych specjalistów, z jakimi błędami i problemami spotykają się najczęściej podczas współpracy z Klientami. Oczywiście jesteśmy po to, aby wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem.
/01/ BRAK PLANU
Przejawia się m.in. przez spaceplan niedostosowany do charakteru pracy, procesów i ludzi, wynikiem czego jest niefunkcjonalne rozmieszczenie pomieszczeń w przestrzeni biurowej. Zdarza się, że dopiero po przeniesieniu do nowo zaaranżowanej przestrzeni okazuje się, że panuje w niej chaos. Nie przewidziano miejsca na przechowywanie dokumentów czy rzeczy osobistych. Brakuje miejsca do spotkań i pracy zespołowej, co może doprowadzić do zakłóceń w komunikacji interpersonalnej.
/02/ ZASZŁOŚCI Z PRZESZŁOŚCI
Niejednokrotnie w projekcie można wykorzystać elementy dawnego wystroju biura i wpleść je w historie narracji historii firmy, ale zbytnie przywiązanie do tego co było, może zniweczyć nawet najlepszy projekt.
/03/ BRAK SPÓJNOŚCI
Powieszenie na ścianie logotypu firmy to nie wszystko. Zupełne pominięcie w projekcie elementów zawartych w systemie identyfikacji wizualnej firmy nigdy nie wychodzi pomieszczeniom na dobre.
/04/ STRACH O WIELKICH OCZACH
Oswajanie się ze zmianą bywa trudne. Nasze przyzwyczajenia lubią brać górę, a my sami martwimy się o to czy nowe rozwiązania sprawdzą się w naszym środowisku. Warto jednak zaufać specjalistom i dać im szansę na odkrycie przed nami zupełnie nowej jakości funkcjonowania w biurze.
/05/ BRAK ZAANGAŻOWANIA
Oddelegowanie specjalnego zespołu do kontaktu z projektantami wydaje się być często zbytnim luksusem. Jednak to zaangażowany i decyzyjny zespół po stronie Klienta ułatwia i – przede wszystkim – przyspiesza współpracę. Dzięki temu cały proces ulega skróceniu, a biuro może funkcjonować efektywniej znacznie szybciej.
/06/ SZTYWNE RAMY
Współczesne biuro musi być przygotowane na wiele nieprzewidzianych sytuacji podczas jego działania, musi być mobilne i elastyczne. Potrzeba szybkiego dostawienia biurek nie może zaburzyć jego sprawnego funkcjonowania.
/07/ NIETERMINOWOŚĆ
Jak w przypadku każdego projektu, który prowadzi w swoim biurze Klient. Zarówno w czasie realizacji różnorodnych projektów w biurze Klienta, jak i podczas projektowania przestrzeni potrzebne są: realny harmonogram i zaangażowanie obu stron w dotrzymywaniu terminów.
Co o tym myślisz?