IDEALNE BIURO Blog o wnętrzach do pracy. Dzięki eksperckiej wiedzy o oddziaływaniu przestrzeni na człowieka, wiemy jak stworzyć nowoczesne i przyjazne biuro, w którym pracownicy będą realizować swój prawdziwy potencjał i podnosić swoją efektywność.

Śniadanie na otwartym biurze
04 kwietnia, 2025
1 miesiąc temu
163 wyświetleń

Zarządzanie przestrzenią biurową w czasach pracy hybrydowej.

Office & Operations Ninjas! wraz z Helikon oraz rn07 event studiomają przyjemność zaprosić Office Managerów i wszystkie osoby zainteresowane administracją na wyjątkową serię warsztatów.

Dołącz do nas na wyjątkowych warsztatach, gdzie eksperci – Katarzyna Wierzba i Tomasz Makowski – podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie aranżacji nowoczesnych biur. Dowiedz się, jak optymalizować przestrzeń, zarządzać zmianami i tworzyć środowisko pracy, które wspiera cele biznesowe w erze hybrydowej.

Prelegenci:

  • Katarzyna Wierzba:
    • Ekspertka w holistycznym projektowaniu biur.
    • Ponad 25 lat doświadczenia w branży.
    • Specjalizuje się w workplace strategy, zarządzaniu zmianą i tworzeniu biur wspierających neuroróżnorodność.
    • Współautorka bloga „Idealne biuro”.
    • W swoim portfolio posiada realizacje dla wielu Polskich i międzynarodowych firm.
  • Tomasz Makowski:
    • Ekspert w badaniu przestrzeni biurowej i generowaniu funkcjonalnych rozwiązań.
    • Strateg środowiska pracy.
    • Doktor technologii drewna SGGW.
    • 15 lat doświadczenia w organizacji i aranżacji biur w Polsce i za granicą.
    • Współautor bloga „Idealne biuro” i autor artykułów do magazynu Helikon Office Trends.
    • Specjalizuje się w optymalizacji przestrzeni biurowych, poprawie wydajności zespołów i tworzeniu indywidualnych rozwiązań dla pracowników.
    • Realizował projekty dla wielu Polskich i międzynarodowych firm.

Drugi temat :

Zarządzanie przestrzenią biurową w czasach pracy hybrydowej
🎯 Cel: Zapoznanie się z nowoczesnymi trendami w aranżacji przestrzeni biurowej i poprawą efektywności pracy.

Program:
🕒 9:30-10:00 – Powitanie i śniadanie 🍽️
Aby wprowadzić ciepłą, domową atmosferę, zapraszamy na śniadanie, które przygotujemy z sercem:
☕ Kawa, 🍵 herbata, 🍪 ciastka, 🧀deska serów 🧀, a także nasze hitowe gofry, które zawsze przyciągają uwagę swoim zapachem i smakiem! 🧇

🕙 10:00-11:30 – Warsztaty:
📌 Nowoczesne trendy w przestrzeniach biurowych (activity-based working, strefy ciszy, biophilia i wiele innych)
📌 Optymalizacja przestrzeni przy ograniczonym budżecie
📌 Technologia wspierająca zarządzanie przestrzenią 

🕚 11:30-12:00 – Case study i rozmowy 💬
📊 Prezentacja udanych przykładów aranżacji przestrzeni.
🤝 Networking i wymiana pomysłów.

Linki do pozostałych wydarzeń:

1️⃣ Skuteczna komunikacja w zespole i zarządzanie konfliktami – KLIKNIJ TUTAJ
3️⃣ Aranżacja biura – Słownik pojęć i współpraca z architektem  – KLIKNIJ TUTAJ
4️⃣ Zarządzanie stresem i work-life balance w roli Office Managera – KLIKNIJ TUTAJ

Nie przegap tej unikalnej okazji, aby zdobyć nowe umiejętności, poszerzyć swoją wiedzę i wymienić się doświadczeniami z innymi specjalistami z branży! Zarejestruj się już dziś!

Biorąc udział w wydarzeniu akceptujesz regulamin wydarzeń Office & Operations Ninjas!

LINK tutaj:

https://evenea.pl/pl/wydarzenie/sniadanieofficemanagerow1

Co o tym myślisz?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

STWÓRZ Z NAMI SWOJE IDEALNE BIUROUmów się z naszym doradcą lub/i projektantem

Umów się na wstępną analizę.
Już podczas pierwszej rozmowy dowiesz się, jak możemy Cię
wesprzeć w zaprojektowaniu, w zmianie lub reorganizacji biura.

Zadzwoń teraz

Na numer
+48 662 268 214

Napisz do nas mail

Na adres biuro@helikon.pl
skontaktujemy się z Tobą

Umów się na konsultację ze specjalistą

Wybierz dogodny
dla Ciebie termin